Descriere completa  

Acces electronic la : Coperta ; Cuprins
Titlu Strategii de stimulare a învatarii autoreglate la elevii cu dificultati de învatare
/ Daniela Popa
Limba textului Romana,
Tip resursă Text tiparit,
Autor/Creator Popa, Daniela - Autor
Loc, editura, an Cluj-Napoca ;
Presa Universitara Clujeana, 2013
Descriere fizică 238 p. : tab., sch. ; 24 cm
Note privind indexurile Contine bibliogr.;
ISBN 978-973-595-604-2
Subiect propriu-zis Psihologia învatarii Dificultati de învatare Educatie speciala Copii -- Psihologie Motivatie (Psihologie) Educatie -- Cercetare
Indici de clasificare 159.922.7:159.953.5
37.013.75
37.012:159.953.5
37.041:159.953.5
 
Loc: Cota
PSIHOLOGIE : 370.15POPA/SExemplar disponibil

Lucrari in relatie


Legaturi
Alta editie pe acelasi mediu Strategii de stimulare a învatarii autoreglate la elevi cu dificultati de învatare [Text tiparit] / Bradea (Popa) Daniela


Disponibilitate exemplare


 
  Cota Barcode Rezervari Inventar Data restituirii
1 PSIHOLOGIE 370.15POPA/S BU23-25943 0   -